THE UNKNOWN SIDEEen trendy 2D illustratie als passend logo om het verhaal en de huisstijl van een website te benadrukken.

Branding & Visual Design

Voor de landelijke website van de “Erfelijke Hartziekten” hebben wij een splinternieuw logo ontworpen in de vorm van een 2D illustratie die bij de stijl van de website en het verhaal achter een erfelijke hartziekte past.

Het resultaat?  Een getekende vector-afbeelding met de naam van “the unknown side of the heart tree” en de volgende betekenis:

Een (stam)boom uitgegroeid in zowel gezonde als zieke takken, waarbij ook de “gezonde” bladeren c.q. mensen ziek of drager kunnen zijn van een erfelijke hartziekte.

 

 

Meer zien over Graphic Design?

RAISING GLASSDe kunst om contents en datagegevens te vertalen naar een aantrekkelijke en stijvolle presentatie!

Branding & Visual Design

Miron Violet Glass is een toonaangevende producent en leverancier van hoog kwalitatieve glasproducten voor o.a. de cosmetische- en voedingsindustrie. Voor het bezoek van een belangrijke internationale relatie hebben zij ons ingeschakeld voor het opmaken van een aantrekkelijke Sales & Marketing presentatie.

Op basis van aangeleverde contents, productafbeeldingen en Excel-tabellen hebben wij voor een passend, strak en clean PowerPoint sjabloon gezorgd met kleuraccenten van de huidige huisstijl. Het resultaat? Een volledige stijlvolle PPT presentatie van slechts… 65 slides!

 

… Complimenten voor de wijze waarop onze 7 pagina’s met tekst zijn omgetoverd in een mooie en aantrekkelijke presentatie!…

 

Meer zien over Graphic Design?

SUCCESS’ BRIDGEEen herkenbare identiteit bouwen voor een startup dat MKB's naar een hoger niveau probeert te tillen!

Branding & Print Design

Dick van Wieren is sinds kort een ambitieuze ondernemer die een passende identiteit nodig had voor zijn Interimmanagement & Consultancy startup.

Op basis van beknopte instructies hebben wij een aansprekend logo ontworpen dat direct verbeelt wat hij doet en aanbiedt: (productie)bedrijven helpen om met de juiste instrumenten te kunnen groeien. Vandaar de slagzin “aanpakken wat niet werkt”. Naast het logo hebben wij ook het bijbehorende visitekaartje en briefpapier op maat gemaakt en laten bedrukken.

 

Het logo is een brug, het symbool van een pad naar de volgende fase, een verandering om het tij te keren naar betere resultaten… wat helemaal past bij Dick van Wieren.

 

Meer zien over Print Design?

STET’s OF HEARTAansprekend en herkenbaar... dit zijn de 2 belangrijke doelstellingen van het opbouwen van merkidentiteit en onderstaand logo.

Branding & Print Design

De Stichting Vrienden van de Cardiologie bestaat al lange tijd, maar had geen huisstijl en (grafische) identiteit.

Om impuls te geven aan hun imago hebben wij een kersvers logo ontworpen dat bij hun doelstellingen en naam past en bedoeld is voor alle visuele communicatie. Een inspirerende naam natuurlijk voor het bedenken van een aansprekend symbool, typografie en moderne uitstraling.

 

… het resultaat is een kleurrijk, speels en letterlijk logo dat 2 hartvormige stethoscopen als V (vrienden) en C (cardiologie) vormen, vriendschappelijk met elkaar verbonden in cardiologisch onderzoek.

 

Meer zien over Print Design?

Heart of GoldContent Marketing op maat... dit keer in de vorm van een frisse en aansprekende digitale Sponsoring-brochure!

Branding & Graphic Design

De Stichting PLN is een Stichting van patiënten voor patiënten en richt zich op wetenschappelijk onderzoek van hartspierziekten. Voor het sponsoren van een groot onderzoeksproject hebben wij een frisse en aansprekende brochure ontworpen.

Op basis van de bestaande kleurstelling en huisstijl is een 25-tellende pagina’s promotiemateriaal ontwikkeld inclusief passende visuals en ingebouwde interactieve links. Naast een Nederlandstalig exemplaar hebben wij ook de Engelstalige versie (18 pagina’s) gemaakt in een soortgelijke frisse huisstijl.

Bekijk onze promo-video’s van de NL-brochure en de Engelse variant op onze Facebook pagina.

 

Meer zien over Brand Identity?

Design-ationMaatwerk & drukwerk... wij zorgen voor het gehele proces van kwalitatief design tot de snelle levering van het eindproduct!

Print Design & Brand Identity

IzaNailSecretsis een erkend instructrice die o.a. tientallen professionele workshops, perfectietrainingen en opleidingen aan nagelstylisten geeft. Brandsparency heeft het bijbehorende te vernieuwen certificaat in de juiste huisstijl ontworpen.

Het definitieve ontwerp werd vervolgens in de juiste bestanden omgezet voor drukwerk. Via één van onze betrouwbare leverancier is het aantal exemplaren binnen 3 dagen rechtstreeks bij de klant afgeleverd… met een prachtige full-color glans hoogkwaliteit!

 

Naast maatwerk kunnen wij ook het drukwerk verzorgen. Wij werken met geselecteerde leveranciers die garant staan voor kwaliteit en realistische levertijden!

 

Meer zien over Print Design?

Goods LookingEen frisse nieuwe uitstraling van een bestaande webshop voor nog meer gebruiksgemak van webklanten!

Webshop Design

Shop4nails is de nieuwe naam van de bestaande webshop van de nagelstyliste IzaNailSecrets die nieuwe productlijnen van bekende nagelmerken introduceert en online verkoopt. Na de migratie van de nieuwe domeinnaam heeft Brandsparency de structuur, layoutLook-n-Feel van de webshop volledig gerealiseerd.

RE-LOOKING GOOD!

Eerst moest er een nieuw logo worden ontworpen. Op basis van deze frisse huisstijl en nieuwe kleurstelling zijn vervolgens de structuuur en grafische vormgeving van de webwinkel passend gemaakt en geactiveerd. Andere navigatie, nieuwe productgerelateerde visuals, grafische en technische implementatie… het project is als één kant-en-klare webshop aangeleverd… met als doel: het gemak van webklanten!

Het onderhouden van deze shop wordt door Brandsparency gedaan, inclusief Marketing, e-Advertising en packshots indien nodig.

 

De nieuwe webwinkel heeft een frisse uistraling en een overzichtelijk gebruiksgemak voor mijn online klanten… ik ben zeer trots op mijn “nieuwe” webshop!

 

Meer zien over Web Design?

Marks’ storiesOp maat gemaakte logo's om de herkenbaarheid en identiteit van een merk op te kunnen bouwen... een cruciale stap!

Brand Identity & Print Design

Voor diverse klanten heeft Brandsparency een aantal concept logo’s ontworpen. Op basis van instructies over de huisstijl, gewenste symbool- & kleurcombinatie hebben wij een paar creatieve Print drafts ontwikkeld.

 

EEN BELANGRIJKE EERSTE STAP!

Een speelse Vintage stijl voor een kledingmerk, een chic en sportief logo voor een Retail winkel van sokken of een strak en neutraal design voor een startend Italiaans restaurant… overal in thuis! Wij kunnen een paar aansprekende ontwerpen bedenken en realiseren die bij de doelstellingen en (internationale) doelgroepen passen.

 

Een logo is een cruciale eerste stap voor het opbouwen van een merkidentiteit: wij helpen jullie graag met de herkenbaarheid en het gehele proces daarvan!

 

Meer zien over Print Design?

Worthy ca*sesEen strategisch Multi-Package voor het versterken van de online positie van de Stichting PLN.

Brand Identity & Multi-Design

De Stichting PLN is een algemeen nut beogende instelling (ANBI) en richt zich op wetenschappelijke onderzoeken van hartspierziekten die veroorzaakt worden door een levensbedreigende PLN-genmutatie.

Om mee te werken aan de naamsbekendheid van de Stichting en de online strategie te boosten, heeft Brandsparency een op maat gemaakte Multi-Package geactiveerd. Hieronder een voorbeeld.


VARIATIE & INTERACTIVITEIT

Zowel de webcontents als de Facebook blogposts zijn kant-en-klaar aangeleverd met visuals en geïntegreerde Multi-Media. De variatie van de onderwerpen van elke uiting heeft als bedoeling om zoveel mogelijke doelgroepen aan te trekken en leads naar de website te genereren.

Ook de digitale e-Card (Event uitnodiging) en het online artikel zijn interactieve PDF-documenten met links naar specifieke pagina’s van de website.


 

#Multi-Package:
  • – Responsive SEO-webcontents
  • – Interactieve e-uitnodiging
  • – Customized Facebook template
  • – UX voor digitale nieuwsbrieven
  • – Klikbaar online PDF-artikel…
Meer zien?

Heb je interesse om zo’n Multi-Package met Brandsparency samen te stellen? Neem dan contact met ons op!