THE UNKNOWN SIDEEen trendy 2D illustratie als passend logo om het verhaal en de huisstijl van een website te benadrukken.

Branding & Visual Design

Voor de landelijke website van de “Erfelijke Hartziekten” hebben wij een splinternieuw logo ontworpen in de vorm van een 2D illustratie die bij de stijl van de website en het verhaal achter een erfelijke hartziekte past.

Het resultaat?  Een getekende vector-afbeelding met de naam van “the unknown side of the heart tree” en de volgende betekenis:

Een (stam)boom uitgegroeid in zowel gezonde als zieke takken, waarbij ook de “gezonde” bladeren c.q. mensen ziek of drager kunnen zijn van een erfelijke hartziekte.

 

 

Meer zien over Graphic Design?

SUCCESS’ BRIDGEEen herkenbare identiteit bouwen voor een startup dat MKB's naar een hoger niveau probeert te tillen!

Branding & Print Design

Dick van Wieren is sinds kort een ambitieuze ondernemer die een passende identiteit nodig had voor zijn Interimmanagement & Consultancy startup.

Op basis van beknopte instructies hebben wij een aansprekend logo ontworpen dat direct verbeelt wat hij doet en aanbiedt: (productie)bedrijven helpen om met de juiste instrumenten te kunnen groeien. Vandaar de slagzin “aanpakken wat niet werkt”. Naast het logo hebben wij ook het bijbehorende visitekaartje en briefpapier op maat gemaakt en laten bedrukken.

 

Het logo is een brug, het symbool van een pad naar de volgende fase, een verandering om het tij te keren naar betere resultaten… wat helemaal past bij Dick van Wieren.

 

Meer zien over Print Design?

STET’s OF HEARTAansprekend en herkenbaar... dit zijn de 2 belangrijke doelstellingen van het opbouwen van merkidentiteit en onderstaand logo.

Branding & Print Design

De Stichting Vrienden van de Cardiologie bestaat al lange tijd, maar had geen huisstijl en (grafische) identiteit.

Om impuls te geven aan hun imago hebben wij een kersvers logo ontworpen dat bij hun doelstellingen en naam past en bedoeld is voor alle visuele communicatie. Een inspirerende naam natuurlijk voor het bedenken van een aansprekend symbool, typografie en moderne uitstraling.

 

… het resultaat is een kleurrijk, speels en letterlijk logo dat 2 hartvormige stethoscopen als V (vrienden) en C (cardiologie) vormen, vriendschappelijk met elkaar verbonden in cardiologisch onderzoek.

 

Meer zien over Print Design?

Marks’ storiesOp maat gemaakte logo's om de herkenbaarheid en identiteit van een merk op te kunnen bouwen... een cruciale stap!

Brand Identity & Print Design

Voor diverse klanten heeft Brandsparency een aantal concept logo’s ontworpen. Op basis van instructies over de huisstijl, gewenste symbool- & kleurcombinatie hebben wij een paar creatieve Print drafts ontwikkeld.

 

EEN BELANGRIJKE EERSTE STAP!

Een speelse Vintage stijl voor een kledingmerk, een chic en sportief logo voor een Retail winkel van sokken of een strak en neutraal design voor een startend Italiaans restaurant… overal in thuis! Wij kunnen een paar aansprekende ontwerpen bedenken en realiseren die bij de doelstellingen en (internationale) doelgroepen passen.

 

Een logo is een cruciale eerste stap voor het opbouwen van een merkidentiteit: wij helpen jullie graag met de herkenbaarheid en het gehele proces daarvan!

 

Meer zien over Print Design?

Event-Fully!Alle belangrijke momenten vastleggen in gepersonaliseerde audio-video producties...

Events & Motions Management

De Stichting PLN is een algemeen nut beogende instelling (ANBI) en richt zich op wetenschappelijk onderzoek van hartspierziekten die veroorzaakt worden door een levensbedreigende PLN-genmutatie. Voor deze doelgroepen heeft Brandsparency meegewerkt aan het organiseren van een jaarlijks event dat op 14 november 2015 heeft plaatsgevonden.

EEN TROTSE TERUGBLIK!

Meer dan 210 mensen hebben een succesvolle middag beleefd… en dit moest natuurlijk ook met live beelden vastgelegd worden: alle losse opnames van het event zijn in gepersonaliseerde audio-video sequenties geconstrueerd en samen met alle PDF-presentaties op de website van de Stichting geplaatst. Daarnaast is een splinternieuw YouTube account ingericht om alle video’s via YouTube te laten streamen.

 

Ook na een event… neemt Brandsparency de content onder de loep en zorgt voor een mooie impressie van alle hoogtepunten!

 

Meer zien over Interactiviteit?

Worthy ca*sesEen strategisch Multi-Package voor het versterken van de online positie van de Stichting PLN.

Brand Identity & Multi-Design

De Stichting PLN is een algemeen nut beogende instelling (ANBI) en richt zich op wetenschappelijke onderzoeken van hartspierziekten die veroorzaakt worden door een levensbedreigende PLN-genmutatie.

Om mee te werken aan de naamsbekendheid van de Stichting en de online strategie te boosten, heeft Brandsparency een op maat gemaakte Multi-Package geactiveerd. Hieronder een voorbeeld.


VARIATIE & INTERACTIVITEIT

Zowel de webcontents als de Facebook blogposts zijn kant-en-klaar aangeleverd met visuals en geïntegreerde Multi-Media. De variatie van de onderwerpen van elke uiting heeft als bedoeling om zoveel mogelijke doelgroepen aan te trekken en leads naar de website te genereren.

Ook de digitale e-Card (Event uitnodiging) en het online artikel zijn interactieve PDF-documenten met links naar specifieke pagina’s van de website.


 

#Multi-Package:
  • – Responsive SEO-webcontents
  • – Interactieve e-uitnodiging
  • – Customized Facebook template
  • – UX voor digitale nieuwsbrieven
  • – Klikbaar online PDF-artikel…
Meer zien?

Heb je interesse om zo’n Multi-Package met Brandsparency samen te stellen? Neem dan contact met ons op!

Bik’ UnitedEen herkenbaar logo voor de motorliefhebbers van het MCL.

Visual Identity

<mclbikers> is een initiatief van de motorliefhebbers van het Medisch Centrum te Leeuwarden. Het nieuwe logo moest een herkenbaar ontwerp zijn in dezelfde kleuren en stijl als het MCL. Het ontwerp is gebaseerd op de trefwoorden van MCL’ers en bike waaruit <mclbikers> is ontstaan. Het accent op deze trefwoorden is ook in het nieuwe logo terug te zien door middel van een spel met kleurstijlen. Het grafische logo is tevens beschikbaar in een Grayscale versie voor een betere harmonie en combinatie met speciale kleuruitingen.

 

Het logo van de <mclbikers> is meteen herkenbaar voor alle motorleden van de club en accentueert de tientallen uitingen van de motorclub.

 

 

Meer zien over de <mclbikers>?