CYCLING WEAROp maat gemaakte sportkleding om het doel van jullie sponsorevenementen in de highlights te zetten!

Custom Cycling Clothing

Voor een (inter)nationaal evenement, waarvoor een fietsteam van 20 amateurwielrenners zich met hart en ziel heeft ingezet, hebben wij fietskleding ontworpen op basis van de huidige huisstijl van de Stichting PLN.

Het resultaat is een stijlvolle outfit bestaande uit Jersey shirts met korte mouwen, jassen met lange mouwen, BiB en taille broeken en passende handschoenen. Naast dit volledige tenue hebben wij ook voor een fietsclinic sportshirts, bidons en Race petjes laten bedrukken.

 

Eén lijn trekken tot de finish? Graag vertalen wij al jullie wensen in op maat gemaakte sportkleding met bijbehorende sponsorlogo’s… neem contact met ons op!

 

Meer zien over Brand Identity?

PROMO ITEMSTientallen op maat gemaakte Marketing uitingen om een evenement of activiteiten te benadrukken...

Brand Identity & Print Design

I.v.m. een Crowdfunding project (fietsevenement) heeft de Stichting PLN ons ingeschakeld om verschillende promotionele uitingen te ontwerpen en hierdoor zoveel mogelijk publiciteit via diverse kanalen te genereren.

Het resultaat? Een opvallende reeks van promo-materiaal (inclusief drukwerk), zoals roll-up banner, flyers, advertentie (tijdschrift), e-nieuwsbrieven… en de complete outfit van het fietsteam dat zich voor dit goede doel heeft ingezet.

 

Ons inhuren voor een project? Graag! Op verschillende vakgebieden kunnen wij veel voor jullie betekenen. Neem dan contact met ons op voor de mogelijkheden!

 

Meer zien over Print Design?

RAISING GLASSDe kunst om contents en datagegevens te vertalen naar een aantrekkelijke en stijvolle presentatie!

Branding & Visual Design

Miron Violet Glass is een toonaangevende producent en leverancier van hoog kwalitatieve glasproducten voor o.a. de cosmetische- en voedingsindustrie. Voor het bezoek van een belangrijke internationale relatie hebben zij ons ingeschakeld voor het opmaken van een aantrekkelijke Sales & Marketing presentatie.

Op basis van aangeleverde contents, productafbeeldingen en Excel-tabellen hebben wij voor een passend, strak en clean PowerPoint sjabloon gezorgd met kleuraccenten van de huidige huisstijl. Het resultaat? Een volledige stijlvolle PPT presentatie van slechts… 65 slides!

 

… Complimenten voor de wijze waarop onze 7 pagina’s met tekst zijn omgetoverd in een mooie en aantrekkelijke presentatie!…

 

Meer zien over Graphic Design?

Heart of GoldContent Marketing op maat... dit keer in de vorm van een frisse en aansprekende digitale Sponsoring-brochure!

Branding & Graphic Design

De Stichting PLN is een Stichting van patiënten voor patiënten en richt zich op wetenschappelijk onderzoek van hartspierziekten. Voor het sponsoren van een groot onderzoeksproject hebben wij een frisse en aansprekende brochure ontworpen.

Op basis van de bestaande kleurstelling en huisstijl is een 25-tellende pagina’s promotiemateriaal ontwikkeld inclusief passende visuals en ingebouwde interactieve links. Naast een Nederlandstalig exemplaar hebben wij ook de Engelstalige versie (18 pagina’s) gemaakt in een soortgelijke frisse huisstijl.

Bekijk onze promo-video’s van de NL-brochure en de Engelse variant op onze Facebook pagina.

 

Meer zien over Brand Identity?

Design-ationMaatwerk & drukwerk... wij zorgen voor het gehele proces van kwalitatief design tot de snelle levering van het eindproduct!

Print Design & Brand Identity

IzaNailSecretsis een erkend instructrice die o.a. tientallen professionele workshops, perfectietrainingen en opleidingen aan nagelstylisten geeft. Brandsparency heeft het bijbehorende te vernieuwen certificaat in de juiste huisstijl ontworpen.

Het definitieve ontwerp werd vervolgens in de juiste bestanden omgezet voor drukwerk. Via één van onze betrouwbare leverancier is het aantal exemplaren binnen 3 dagen rechtstreeks bij de klant afgeleverd… met een prachtige full-color glans hoogkwaliteit!

 

Naast maatwerk kunnen wij ook het drukwerk verzorgen. Wij werken met geselecteerde leveranciers die garant staan voor kwaliteit en realistische levertijden!

 

Meer zien over Print Design?

Worthy ca*sesEen strategisch Multi-Package voor het versterken van de online positie van de Stichting PLN.

Brand Identity & Multi-Design

De Stichting PLN is een algemeen nut beogende instelling (ANBI) en richt zich op wetenschappelijke onderzoeken van hartspierziekten die veroorzaakt worden door een levensbedreigende PLN-genmutatie.

Om mee te werken aan de naamsbekendheid van de Stichting en de online strategie te boosten, heeft Brandsparency een op maat gemaakte Multi-Package geactiveerd. Hieronder een voorbeeld.


VARIATIE & INTERACTIVITEIT

Zowel de webcontents als de Facebook blogposts zijn kant-en-klaar aangeleverd met visuals en geïntegreerde Multi-Media. De variatie van de onderwerpen van elke uiting heeft als bedoeling om zoveel mogelijke doelgroepen aan te trekken en leads naar de website te genereren.

Ook de digitale e-Card (Event uitnodiging) en het online artikel zijn interactieve PDF-documenten met links naar specifieke pagina’s van de website.


 

#Multi-Package:
  • – Responsive SEO-webcontents
  • – Interactieve e-uitnodiging
  • – Customized Facebook template
  • – UX voor digitale nieuwsbrieven
  • – Klikbaar online PDF-artikel…
Meer zien?

Heb je interesse om zo’n Multi-Package met Brandsparency samen te stellen? Neem dan contact met ons op!

Fancy UndercoverEen samengesteld CMS-Package om de juiste aandacht te trekken van online doelgroepen.

Web & Graphic Design

IzaNailSecrets is een erkende instructrice en specialist van het innovatieve nagelmerk MisteroMilano (MM), en biedt tientallen professionele creatieve workshops, te boeken via haar webshop. Regelmatig maakt zij gebruik van een samengesteld CMS-Package om haar website en webshop in de juiste huisstijl up-to-date te houden.

I.v.m. de introductie van nieuwe MisteroMilano® productlijnen en aankomende nieuwe prijslijst 2016, heeft Brandsparency een aantal opvallende webbanners voor de webshop ontworpen en een online artikel op de website van haar nagelstudio geplaatst.

 

Voor uw online doelgroepen trekken wij één lijn met uw huisstijl en zorgen ervoor dat het snel & efficiënt blijft werken…

 

Meer zien over IzaNailSecrets en MisteroMilanoNoord?

PLN AliveEen frissere huisstijl om de uitstraling van de Stichting PLN te accentueren.

Print & Graphic Design

De Stichting PLN is een algemeen nut beogende instelling (ANBI) en richt zich op wetenschappelijke onderzoeken van hartspierziekten die veroorzaakt worden door een levensbedreigende PLN-genmutatie. Om de uitstraling van de huisstijl van de Stichting te accentueren, heeft het bestaande logo frissere kleuren gekregen.

Op basis hiervan zijn ook andere Print Design documenten ontworpen, zoals een visitekaartje, een email onderschrift, een flyer en een PowerPoint-sjabloon voor de PLN Infodag 2015.

 

 

Samen met haar klanten bouwt Brandsparency graag een frisse & moderne huisstijl voor een nieuwe uitstraling.

 

Meer zien over de Stichting PLN?

 

e-Book SecretsMaak van je catalogus of brochure... een digitale & interactieve beleving voor je doelgroepen!

Interactive Web Design

IzaNailSecrets is een erkende instructrice en specialist van het innovatieve nagelmerk MisteroMilano (MM), en biedt tientallen professionele creatieve workshops, te boeken via haar webshop. Om de aandacht te leggen op een specifiek product-thema is een digitaal Secret (e-)Mini Book ontworpen en online gepubliceerd.

Het idee, het concept, de grafische vormgeving en de webtechniek… zijn op maat voor deze klant gemaakt en als “eindproduct” aangeleverd. Samen met haar klanten bouwt Brandsparency graag een nieuwe merk– & visualidentiteit op. Dit is wat wij voor deze klant, zowel voor haar website als de webshop, regelmatig uitvoeren.

 

 

Een leuke en hippe manier om het accent op een product te leggen en interactiviteit met je doelgroepen te zoeken!

 

Meer zien over IzaNailSecrets en MisteroMilanoNoord?