HEART TREEEen interactieve en op maat gemaakte website met een maximale belevenis voor diverse doelgroepen.

Web & 2D Vector Design

Voor een landelijk project met de 8 academische ziekenhuizen in Nederland hebben wij een interactieve website gebouwd met als doel: diverse doelgroepen te informeren over “erfelijke hartziekten”.

In dezelfde stijl als het door ons ontworpen logo, is de website stapsgewijs gemaakt met 3 verschillende portalen en tientallen 2D vector-illustraties. Het resultaat is een interactieve website met bijna 70 pagina’s inclusief diverse functionaliteiten en geïntegreerde kliktools voor het op maat aanbieden van de juiste informatie.

De website van de “erfelijke hartziekten” is positief beoordeeld door ons patiëntenpanel en ziet er mooi uit waarbij de huisstijl/kleurstelling en illustraties als prettig worden ervaren.

 

Meer zien over Web Design?

GENE-RATIONEen bestaande statische website volledig ombouwen naar een kant-en-klare Multi-Pages WordPress template...

Web & UX Design

De landelijke onderzoeksgroep PHORECAST, gevestigd bij het UMC Groningen, had al lange tijd een bestaande website die wij volledig hebben vernieuwd en omgezet in een responsive CMS-template.

In een vergelijkbare huisstijl als het UMCG, hebben wij eerst een logo ontworpen dat bij de doelgroep past. Vervolgens kreeg de site een nieuw jasje en een uitgebreidere structuur met aanvullende SEO-webcontents. Het resultaat is een Multi-Pages template makkelijk te beheren via WordPress, met bijbehorende banners, sliders, icoontjes en klik-buttons inclusief linkbuilding.

Veel plezier met het Live bekijken van de website!

 

Meer zien over Web Design?

HEART SOUNDSEen bestaande statische website omzetten naar een moderne en responsive Multi-Pages CMS template!

Web & Visual Design

Na het ontwerpen van een kleurrijk logo voor de Stichting Vrienden van de Cardiologie, zijn wij aan de slag gegaan met het vernieuwen van hun website.

Op basis van aangeleverde webcontents hebben wij de bestaande website omgezet naar een moderne en responsive Multi-Pages template. Passende banners, visuals en bewegende HTML-elementen zijn onderdeel van de vernieuwde website die wij als kant-en-klaar project hebben opgeleverd.

Nieuwsgierig? Bekijk de website Live…

 

Meer zien over Web Design?

SPREAD ALL OVEREen op maat gemaakte website geschikt voor alle doelgroepen wereldwijd!

Web Design

De Stichting PLN leidt momenteel een 5-jarig wetenschappelijk onderzoeksproject waar vele internationale partijen bij betrokken zijn. Voor het promoten en financieren van dit grote project was een Engelstalige website noodzakelijk.

Op basis van de huidige huisstijl en de structuur van de Nederlandse template hebben wij een responsive Multi-Page website opgebouwd die kant-en-klaar is aangeleverd: aansprekende ad-bannering, opmaak van webpagina’s, optimalisatie van webcontents en linkbuilding, koppelingen aan Social Media, inrichten van Facebook en LinkedIn pagina’s… inclusief een All-in-One Package Webhosting & CMS-beheer!

Kortom, weer een op maat gemaakte website waarmee de Stichting meteen verder kan. Alles wordt door ons onderhouden zodat de site op korte en lange termijn in dezelfde stijl en actueel blijft.

 

Meer zien over Webdesign?

Goods LookingEen frisse nieuwe uitstraling van een bestaande webshop voor nog meer gebruiksgemak van webklanten!

Webshop Design

Shop4nails is de nieuwe naam van de bestaande webshop van de nagelstyliste IzaNailSecrets die nieuwe productlijnen van bekende nagelmerken introduceert en online verkoopt. Na de migratie van de nieuwe domeinnaam heeft Brandsparency de structuur, layoutLook-n-Feel van de webshop volledig gerealiseerd.

RE-LOOKING GOOD!

Eerst moest er een nieuw logo worden ontworpen. Op basis van deze frisse huisstijl en nieuwe kleurstelling zijn vervolgens de structuuur en grafische vormgeving van de webwinkel passend gemaakt en geactiveerd. Andere navigatie, nieuwe productgerelateerde visuals, grafische en technische implementatie… het project is als één kant-en-klare webshop aangeleverd… met als doel: het gemak van webklanten!

Het onderhouden van deze shop wordt door Brandsparency gedaan, inclusief Marketing, e-Advertising en packshots indien nodig.

 

De nieuwe webwinkel heeft een frisse uistraling en een overzichtelijk gebruiksgemak voor mijn online klanten… ik ben zeer trots op mijn “nieuwe” webshop!

 

Meer zien over Web Design?

Bubbles TalkEen geïntegreerd forum en up-2-date Social Media zorgen voor meer interactie met je doelgroepen!

Social Media & Interactivity

De Stichting PLN is een Stichting van patiënten voor patiënten en richt zich daarnaast op wetenschappelijk onderzoek van hartspierziekten die veroorzaakt worden door een levensbedreigende PLN-genmutatie. Om meer interactie binnen deze doelgroep te genereren heeft Brandsparency een #forum in de website van de Stichting geïntegreerd.

Dit platform is gebouwd in dezelfde layout als de webtemplate, zodat PLN-gendragers met elkaar in contact kunnen komen, over onderwerpen kunnen praten en hun ervaringen kunnen delen… wat uiteraard belangrijk is voor een Stichting. Daarnaast beheert Brandsparency ook de Facebook pagina van de Stichting met passende visuals bij blogposts, eigen video’s en polls… waarbij copywriting, grafisch design en videoproductie regelmatig aan de orde komen.

 

Bij het plaatsen van sommige topics worden binnen 48 uur meer dan 2.000 mensen op Facebook bereikt!…

 

Meer zien over Interactiviteit?

Worthy ca*sesEen strategisch Multi-Package voor het versterken van de online positie van de Stichting PLN.

Brand Identity & Multi-Design

De Stichting PLN is een algemeen nut beogende instelling (ANBI) en richt zich op wetenschappelijke onderzoeken van hartspierziekten die veroorzaakt worden door een levensbedreigende PLN-genmutatie.

Om mee te werken aan de naamsbekendheid van de Stichting en de online strategie te boosten, heeft Brandsparency een op maat gemaakte Multi-Package geactiveerd. Hieronder een voorbeeld.


VARIATIE & INTERACTIVITEIT

Zowel de webcontents als de Facebook blogposts zijn kant-en-klaar aangeleverd met visuals en geïntegreerde Multi-Media. De variatie van de onderwerpen van elke uiting heeft als bedoeling om zoveel mogelijke doelgroepen aan te trekken en leads naar de website te genereren.

Ook de digitale e-Card (Event uitnodiging) en het online artikel zijn interactieve PDF-documenten met links naar specifieke pagina’s van de website.


 

#Multi-Package:
  • – Responsive SEO-webcontents
  • – Interactieve e-uitnodiging
  • – Customized Facebook template
  • – UX voor digitale nieuwsbrieven
  • – Klikbaar online PDF-artikel…
Meer zien?

Heb je interesse om zo’n Multi-Package met Brandsparency samen te stellen? Neem dan contact met ons op!

Fancy UndercoverEen samengesteld CMS-Package om de juiste aandacht te trekken van online doelgroepen.

Web & Graphic Design

IzaNailSecrets is een erkende instructrice en specialist van het innovatieve nagelmerk MisteroMilano (MM), en biedt tientallen professionele creatieve workshops, te boeken via haar webshop. Regelmatig maakt zij gebruik van een samengesteld CMS-Package om haar website en webshop in de juiste huisstijl up-to-date te houden.

I.v.m. de introductie van nieuwe MisteroMilano® productlijnen en aankomende nieuwe prijslijst 2016, heeft Brandsparency een aantal opvallende webbanners voor de webshop ontworpen en een online artikel op de website van haar nagelstudio geplaatst.

 

Voor uw online doelgroepen trekken wij één lijn met uw huisstijl en zorgen ervoor dat het snel & efficiënt blijft werken…

 

Meer zien over IzaNailSecrets en MisteroMilanoNoord?

New HeartbeatEen splinternieuwe Blog-website met een frissere huisstijl voor de Stichting PLN.

Graphic & Web Design

De Stichting PLN is een algemeen nut beogende instelling (ANBI) en richt zich op wetenschappelijke onderzoeken van hartspierziekten die veroorzaakt worden door een levensbedreigende PLN-genmutatie. Op basis van de vernieuwde huisstijl is een splinternieuwe Blog-website gemaakt waarbij de bestaande website gemigreerd is naar een nieuwe hosting-provider en domeinnaam.

De moderne one-/multi-page template bevat tientallen functionaliteiten, zoals blog-artikelen, foto-albums, testimonials, nieuwsbrieven… waarop de doelgroep kan reageren en verhalen met elkaar delen. Dit project is compleet aangeleverd als een ready-to-use website met op maat gemaakte sliders, banners, thumbnails etc. De website van de Stichting PLN wordt door Brandsparency regelmatig bijgewerkt met actuele tools en webcontents.

 

De website is prachtig geworden, we zijn erg blij met dit fantastische resultaat… knap werk!

 

Meer zien over de Stichting PLN?