HEART TREEEen interactieve en op maat gemaakte website met een maximale belevenis voor diverse doelgroepen.

Web & 2D Vector Design

Voor een landelijk project met de 8 academische ziekenhuizen in Nederland hebben wij een interactieve website gebouwd met als doel: diverse doelgroepen te informeren over “erfelijke hartziekten”.

In dezelfde stijl als het door ons ontworpen logo, is de website stapsgewijs gemaakt met 3 verschillende portalen en tientallen 2D vector-illustraties. Het resultaat is een interactieve website met bijna 70 pagina’s inclusief diverse functionaliteiten en geïntegreerde kliktools voor het op maat aanbieden van de juiste informatie.

De website van de “erfelijke hartziekten” is positief beoordeeld door ons patiëntenpanel en ziet er mooi uit waarbij de huisstijl/kleurstelling en illustraties als prettig worden ervaren.

 

Meer zien over Web Design?

THE UNKNOWN SIDEEen trendy 2D illustratie als passend logo om het verhaal en de huisstijl van een website te benadrukken.

Branding & Visual Design

Voor de landelijke website van de “Erfelijke Hartziekten” hebben wij een splinternieuw logo ontworpen in de vorm van een 2D illustratie die bij de stijl van de website en het verhaal achter een erfelijke hartziekte past.

Het resultaat?  Een getekende vector-afbeelding met de naam van “the unknown side of the heart tree” en de volgende betekenis:

Een (stam)boom uitgegroeid in zowel gezonde als zieke takken, waarbij ook de “gezonde” bladeren c.q. mensen ziek of drager kunnen zijn van een erfelijke hartziekte.

 

 

Meer zien over Graphic Design?

RAISING GLASSDe kunst om contents en datagegevens te vertalen naar een aantrekkelijke en stijvolle presentatie!

Branding & Visual Design

Miron Violet Glass is een toonaangevende producent en leverancier van hoog kwalitatieve glasproducten voor o.a. de cosmetische- en voedingsindustrie. Voor het bezoek van een belangrijke internationale relatie hebben zij ons ingeschakeld voor het opmaken van een aantrekkelijke Sales & Marketing presentatie.

Op basis van aangeleverde contents, productafbeeldingen en Excel-tabellen hebben wij voor een passend, strak en clean PowerPoint sjabloon gezorgd met kleuraccenten van de huidige huisstijl. Het resultaat? Een volledige stijlvolle PPT presentatie van slechts… 65 slides!

 

… Complimenten voor de wijze waarop onze 7 pagina’s met tekst zijn omgetoverd in een mooie en aantrekkelijke presentatie!…

 

Meer zien over Graphic Design?

GENE-RATIONEen bestaande statische website volledig ombouwen naar een kant-en-klare Multi-Pages WordPress template...

Web & UX Design

De landelijke onderzoeksgroep PHORECAST, gevestigd bij het UMC Groningen, had al lange tijd een bestaande website die wij volledig hebben vernieuwd en omgezet in een responsive CMS-template.

In een vergelijkbare huisstijl als het UMCG, hebben wij eerst een logo ontworpen dat bij de doelgroep past. Vervolgens kreeg de site een nieuw jasje en een uitgebreidere structuur met aanvullende SEO-webcontents. Het resultaat is een Multi-Pages template makkelijk te beheren via WordPress, met bijbehorende banners, sliders, icoontjes en klik-buttons inclusief linkbuilding.

Veel plezier met het Live bekijken van de website!

 

Meer zien over Web Design?

SUCCESS’ BRIDGEEen herkenbare identiteit bouwen voor een startup dat MKB's naar een hoger niveau probeert te tillen!

Branding & Print Design

Dick van Wieren is sinds kort een ambitieuze ondernemer die een passende identiteit nodig had voor zijn Interimmanagement & Consultancy startup.

Op basis van beknopte instructies hebben wij een aansprekend logo ontworpen dat direct verbeelt wat hij doet en aanbiedt: (productie)bedrijven helpen om met de juiste instrumenten te kunnen groeien. Vandaar de slagzin “aanpakken wat niet werkt”. Naast het logo hebben wij ook het bijbehorende visitekaartje en briefpapier op maat gemaakt en laten bedrukken.

 

Het logo is een brug, het symbool van een pad naar de volgende fase, een verandering om het tij te keren naar betere resultaten… wat helemaal past bij Dick van Wieren.

 

Meer zien over Print Design?

HEART SOUNDSEen bestaande statische website omzetten naar een moderne en responsive Multi-Pages CMS template!

Web & Visual Design

Na het ontwerpen van een kleurrijk logo voor de Stichting Vrienden van de Cardiologie, zijn wij aan de slag gegaan met het vernieuwen van hun website.

Op basis van aangeleverde webcontents hebben wij de bestaande website omgezet naar een moderne en responsive Multi-Pages template. Passende banners, visuals en bewegende HTML-elementen zijn onderdeel van de vernieuwde website die wij als kant-en-klaar project hebben opgeleverd.

Nieuwsgierig? Bekijk de website Live…

 

Meer zien over Web Design?

SPREAD ALL OVEREen op maat gemaakte website geschikt voor alle doelgroepen wereldwijd!

Web Design

De Stichting PLN leidt momenteel een 5-jarig wetenschappelijk onderzoeksproject waar vele internationale partijen bij betrokken zijn. Voor het promoten en financieren van dit grote project was een Engelstalige website noodzakelijk.

Op basis van de huidige huisstijl en de structuur van de Nederlandse template hebben wij een responsive Multi-Page website opgebouwd die kant-en-klaar is aangeleverd: aansprekende ad-bannering, opmaak van webpagina’s, optimalisatie van webcontents en linkbuilding, koppelingen aan Social Media, inrichten van Facebook en LinkedIn pagina’s… inclusief een All-in-One Package Webhosting & CMS-beheer!

Kortom, weer een op maat gemaakte website waarmee de Stichting meteen verder kan. Alles wordt door ons onderhouden zodat de site op korte en lange termijn in dezelfde stijl en actueel blijft.

 

Meer zien over Webdesign?

STET’s OF HEARTAansprekend en herkenbaar... dit zijn de 2 belangrijke doelstellingen van het opbouwen van merkidentiteit en onderstaand logo.

Branding & Print Design

De Stichting Vrienden van de Cardiologie bestaat al lange tijd, maar had geen huisstijl en (grafische) identiteit.

Om impuls te geven aan hun imago hebben wij een kersvers logo ontworpen dat bij hun doelstellingen en naam past en bedoeld is voor alle visuele communicatie. Een inspirerende naam natuurlijk voor het bedenken van een aansprekend symbool, typografie en moderne uitstraling.

 

… het resultaat is een kleurrijk, speels en letterlijk logo dat 2 hartvormige stethoscopen als V (vrienden) en C (cardiologie) vormen, vriendschappelijk met elkaar verbonden in cardiologisch onderzoek.

 

Meer zien over Print Design?

Heart of GoldContent Marketing op maat... dit keer in de vorm van een frisse en aansprekende digitale Sponsoring-brochure!

Branding & Graphic Design

De Stichting PLN is een Stichting van patiënten voor patiënten en richt zich op wetenschappelijk onderzoek van hartspierziekten. Voor het sponsoren van een groot onderzoeksproject hebben wij een frisse en aansprekende brochure ontworpen.

Op basis van de bestaande kleurstelling en huisstijl is een 25-tellende pagina’s promotiemateriaal ontwikkeld inclusief passende visuals en ingebouwde interactieve links. Naast een Nederlandstalig exemplaar hebben wij ook de Engelstalige versie (18 pagina’s) gemaakt in een soortgelijke frisse huisstijl.

Bekijk onze promo-video’s van de NL-brochure en de Engelse variant op onze Facebook pagina.

 

Meer zien over Brand Identity?