Lactolin

Launching new Plant-Based Beverages on the French Market

FOCUS

Branding / Visual Identity
CGI Product Packaging
3D Display Advertising
Web Design / Social Media

Een B2C campagne (fase 1) opzetten met tientallen Guerilla Marketing activiteiten om een nieuwe plantaardige melk te lanceren.

Voor een internationale Food Group hebben wij de eerste Awareness-fase van een B2C campagne opgezet om het nieuwe brand ©Lactolin bij Franse consumenten te promoten.

Op basis van het door ons ontworpen logo hebben wij in dezelfde huisstijl en kleurstelling de verpakking van de HDPE melkflessen ontwikkeld (in 5 smaken: naturel, vanille, amandel, aardbei en chocolade). Deze zijn beschikbaar in 1 liter- en 25cl formaten. Daarnaast hebben wij diverse promotiematerialen ontworpen, zoals een proefstand bij supermarkten (3D concept), product Displays, webconcept en Instagram Stories templates.

Op de stand bij supermarkten (12 m2) zijn de volgende Marketing communicatiemiddelen geactiveerd: een aantrekkelijke proefstand met bijpassende outfits voor de ©Lactolin Crew, een Loyalty-actie met 3D product Displays, mini-receptboekjes, diverse verticale- en Roll-up banners, en een Retail plan/voorstel om de ©Lactolin producten optimaal in winkelschappen te presenteren.

Een belangrijke en boeiende eerste projectfase waarbij
producten en consumenten met elkaar worden verbonden.

©2021  |  Brandsparency Creative Studio
All Rights Reserved  |  Privacy Statement  •  General Conditions