Møuntana

Boosting a Product Launch with brand new Packaging and 3D Visualizations

FOCUS

Branding / Visual Identity
3D Product Packaging
CGI Visualizations / Rendering
Webshop Design

Nieuwe Product Marketing activiteiten ontwikkelen om het lanceren van een kwalitatief Hiking schoenmerk te boosten.

Voor een nieuw Footwear brand hebben wij tientallen 3D Product Marketing uitingen ontwikkeld om hun nieuwe Hiking schoenen onder de aandacht te brengen bij consumenten.

Naast het ontwerpen van het logo hebben wij in dezelfde huisstijl en kleurstelling, de verpakking van de nieuwe Hiking schoenen “Xplører” ontwikkeld. Voor CGI visualisatie doeleinden hebben wij vervolgens de rendering van het Xplører schoenmodel gemaakt. Hiermee is een serie van 3D Storytelling advertentie-posters gecreëerd en een concept van de webshop met aanvullende 3D gerenderde producten ontwikkeld.

Voor de webshop hebben wij ook meerdere Hiking producten als 3D modellen gerenderd, zoals een poncho, hoodie, petje, waterfles, slaapzak en Hiking rugzak. Het concept van de webshop is voorzien van deze unieke 3D packshots die zowel in een product carrousel (slider) als Side Preview worden getoond.

Een veelzijdig project dat gebruik maakt van een andere Marketing
aanpak met trendy 3D visualisaties (Modeling en Rendering).

©2022  |  Brandsparency Creative Studio
All Rights Reserved  |  Privacy Statement  •  General Conditions