Purethé

Setting a new “Tea Enjoyables” product line in motion

FOCUS

Branding / Visual Identity
3D Product Packaging
CGI Visualizations / Rendering
Motion & Sound Production

Dedicated Content Marketing activiteiten activeren om een nieuwe B2C productlijn van een Premium theemerk te promoten.

Voor een nieuw Hot Beverages brand hebben wij enkele digitale Content Marketing uitingen ontwikkeld om hun nieuwe “Tea Enjoyables” producten (5 SKU’s) te promoten.

Naast het door ons ontworpen logo hebben wij, in dezelfde huisstijl en kleurstelling, de duurzame verpakking (FSC mini-containers) van oplosbare theeparels in 5 aroma’s ontwikkeld. Daarnaast hebben wij een Audio-Video promotiefilm van 30 seconden gemaakt waarin een paar HR gerenderde 3D/CGI visualisaties van Purethé producten zijn geïntegreerd.

Voor de A/V productie hebben wij eerst een video-script geschetst en voorgelegd, waar het genieten van een lekker Purethé kopje thee door consumenten centraal staat. Op basis van het ritme van passende muziek zijn vervolgens alle footages stapsgewijs met effecten geïmplementeerd, waarbij ook 3D sfeer- en product-afbeeldingen in verschillende sequences verschijnen.

Een superleuk project waarbij Visual Design en de laatste
digitale technologieën perfect worden gecombineerd.

©2022  |  Brandsparency Creative Studio
All Rights Reserved  |  Privacy Statement  •  General Conditions