SunShell

Bringing a new Cosmetics Product Line to Life

FOCUS

Branding / Visual Identity
3D Imagery / Packaging
Display Advertising
UI Web Design

Dedicated Push-Pull Marketing activiteiten om een nieuwe productlijn onder de aandacht te brengen bij diverse B2B/B2C doelgroepen.

Voor een Cosmetics startup hebben wij tientallen reclame-uitingen geactiveerd om een nieuwe After Sun productlijn te lanceren en deze via verschillende kanalen te promoten.

Naast het 3D ontwerpen van nieuwe verpakkingen van de After Sun Deluxe Collection (lotion, spray, pump gel en cream als losse en gebundelde items) hebben wij in dezelfde huisstijl en kleurstelling allerlei Print- en Display promotiematerialen ontwikkeld, zoals een stijlvolle productcatalogus 2021, een seizoensgebonden Skin Care tijdschrift van 16 pagina’s en elegante Indoor advertentieposters per item bestemd voor winkelcentra.

Voor de toekomstige hoekwinkel (96 m2) hebben wij ook een 3D maquette/concept gemaakt met een virtuele rondleiding van optimale Retail winkelschappen (B2C) en goed ogende productindelingen. Daarnaast wordt een webplatform ontwikkeld waar o.a. blogs, teasers en een “Shop Product Picker” tool worden geïntegreerd voor de online consumentbeleving van interactieve contents.

Een uitgebreid en fantastisch project waar een goede
balans tussen merkidentiteit, -positionering en doordachte
exposure-strategie op lange termijn wordt neergezet.

©2020  |  Brandsparency Creative Studio
All Rights Reserved  |  Privacy Statement  •  General Conditions